Jak se “dokopat” k domácímu tréninku?

Vytvořeno |

Nejste vášniví nadšenci posiloven a přesto chcete tvarovat svoji postavu? Domácí posilování může přinést také chtěné výsledky, jen je důležité správné provedení a intenzita prováděných cviků a také pravidelnost tréninků. “Dokopat” se k domácímu cvičení může být pro někoho náročné a z pravidelných tréninků čtyřikrát týdně se brzy stane jednotýdenní trénink. Jak se namotivovat a přimět se k posilování doma? V dnešním článku se dozvíte pár tipů, které Vám pomohou.

Domácí trénink

Rady a tipy, jak se “dokopat” k posilování doma

1. Bez hudby ani ránu

Správná hudba je pro namotivování a pořádný trénink důležitá. Zapněte si svou oblíbenou hudbu, která bude dynamická a v rychlém tempu a která Vás rozhýbe. Pokud bydlíte v bytě, použijte sluchátka, ve kterých bude hudba znít ještě lépe. V každé posilovně je vždy puštěná hudba, proto necvičte na domácím poli s kulisou zapnuté televize nebo v tichu, které Váš trénink nijak nepodpoří. Využijte náš slevový kód na Audio ze Smarty.cz a ušetřete.

2. Naplánuj si svůj trénink

Mít předem stanovený tréninkový plán je základ. Naplánujte si měsíční rozvrh tréninků a jednotlivé tréninky rozepište na vykonávané cviky včetně počtu opakování, počtu sérií, délky pauz apod. Měsíční tréninkový rozvrh si vystavte na viditelné místo a každý trénink trénujte dle rozepsaného tréninku.

3. Po boku se sparingem

Mít po boku někoho, kdo bude cvičit s Vámi a s kým se budete navzájem podporovat a motivovat Vám velmi pomůže a ulehčí Vaše “přemlouvání” do tréninku. Pokud nikdo takový není, další možnost je “online” domluva na dálku s kamarádem či kamarádkou, se kterou se budete pravidelně informovat o Vašich trénincích a výsledcích.

4. Nezapomeň na odměnu

Za každý úspěšně dokončený tréninkový měsíc si stanovte odměnu, která Vás bude motivovat před každým cvičením. Dobrou volbou je nové sportovní oblečení, sportovní vybavení (například nový kettlebell) nebo návštěva oblíbené restaurace (samozřejmě s objednáním zdravého jídla).

5. Sleduj výsledky

Sleduj a zapisuj si své výsledky. Sledováním výsledků se budete těšit na každý trénink s cílem zlepšení a překonání dosavadních osobních rekordů, proto věnujte čas také poctivému zapisování svých osobních tréninkových úspěchů.

Cvičení doma má spoustu benefitů, je finančně výhodnější, také ušetříte spoustu času, máte “fitko” pouze pro sebe se zapnutou svojí oblíbenou hudbou a nemusíte se s nikým dělit o posilovací stroje.

TIP navíc: Vybavení pro domácí posilovnu koupíte nejlevněji se slevovým kódem Hop-Sport

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *